19 sie 2014

The winner is...

Witam, witam!

Bez zbędnego przedłużania ogłaszam wszem i wobec, że Konkurs na Młodszego Edytora został zakończony! Każda z prac została przeanalizowana na wielu płaszczyznach, ale, niestety, stanowisko musi objąć tylko jedna osoba, choć miałyśmy z Miku nie lada wyzwanie! Bardzo dziękujemy za zgłoszenia, to był twardy orzech do zgryzienia, ale po długiej dyskusji udało nam się wybrać zwycięzcę i współpracownika, a jest nim...
Rin Zettai!
Gratulujemy!
Praca o zajebiście wysokim poziomie edycji dała mi wiele do myślenia i jestem pewna, że będzie to miało odzwierciedlenie w korekcie. Bez wątpienia to dostrzeżecie, a opowiadania bardzo, ale to bardzo zyskają.
Ponadto stwierdziłam, że dobrze by było, aby każdy miał coś z tego konkursu, więc w przeciągu tygodnia, może dwóch (wszystko uzależnione od pracy) wyślę uczestnikom plik z konkursowym tekstem sprawdzonym przeze mnie z dodatkowymi uwagami, bo często zdarzały się błędy, nawet podstawowe. W ten sposób nie tylko zyskamy nowego edytora, ale każdy się czegoś nauczy, bo ja już teraz miałam lekcję pokory po przeczytaniu pracy Rin. :)
ALE!
Ponieważ współpraca na pewno będzie bardzo owocna,  pamiętajcie, że od teraz jest nas aż troje - Miku, ja i Rin. Kto wie, może jej świeże spojrzenie sprawi, że fabuła potoczy się całkiem inaczej?...
Może rozdziały będą sprawdzane o wiele szybciej?... ;))))

Do następnego! I jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim, jesteście świetni!
A Wasze komentarze i wkład niezastąpiony, możecie mi wierzyć. :)

BC-Redaktor


P.S. Jeśli plik ode mnie chciałby uzyskać ktoś, kto nie brał udziału w konkursie, niech napisze maila w komentarzu lub na facebooku Miku.
Jeżeli ktoś z konkursowiczów nie chce go uzyskać, również niech mnie o tym powiadomi - mailowo, w komentarzu lub na facebooku Miku.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję Rinie za wygraną! :D
    i mam pytanie, czy mogłybyście przesłać mi także pracę Riny? :D O ile się zgodzi, ponieważ bardzo bym chciała ją przeczytać :D może i ja dzięki niej jeszcze czegoś więcej się nauczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jasne. :D Nic specjalnego tam nie ma.
      I tak na przyszłość - Rin się nie odmienia. ^^

      Usuń
    2. Okey, dziękuję :D i zapamiętam na przyszłość :D

      Usuń
  2. Rin gratulacje wygranej ! :D
    Czy mi też mogłybyście przesłać prace Rin? O ile się zgodzi rzecz jasna.
    I w razie czego gdzie mam zostawić kontakt do mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierzcie i jedzcie z tego wszyscy!
      Uprzedzam wszelkie pytania!
      Tak, wyślę moją pracę każdemu kto poprosi w komentarzu i poda maila! :D Nie zawalam dziewczyn tym.

      Usuń
    2. kociaczek123455@gmail.com - mój e-mail :D

      Usuń
    3. Podaję tu: patrycja_pat@op.pl :D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń